Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Petterson - 28 februari 2011 21:45

   

Mina två kokböcker jag samlar inspiration ifrån. Allt om mats stora kokbok fick jag av  mina bästa vänner i födelsedagspresent. I den står allt! Från bakverk till fredagsmat till en massa tips på olika drinkar. Det finns också en massa recept på alla högtider. Julmat, påskmat etc. Jag kan bara säga att jag älskar den! Den kommer följa mig hela livet.


Sen har vi Fredagsgourmet ur allt om mat. De lite mer arbetade lyxigare maträtterna. Här tipsar de också om vinet som passar till och till desserten som passar efter. En bra bok jag köpte på bokrean på Åhlens och den blev min för endast 99 kr. Den ska jag lära mig mycket av..


Bokrean är ju inte slut. Jag tänker fortsätta på min jakt efter bra och billiga kokböcker.


Vi hörs!

Av Ida Petterson - 28 februari 2011 19:18

Hejsan!


Jag önskar er välkomna till min nya matblogg. Den ska fyllas med massa inspirarande inlägg om mat. Ska laga massa roliga recept och dela med med här just för er.  Genom mina kokböcker, mattidningar och andra inspirande människor tänker jag skapa massa inlägg för att denna blogg ska bli intressant. Är kock själv och har verkligen ett brinnande intresse för mat. Intresset har växt fram inom mig. Jag älskar att prova nya recept och sen älskar jag svensk husman men även de lyxigare rätterna. Äter allt! Tycker man helst ska laga maten från grunden men visst till och med jag kan äta bearnaise från pulverpåse.


Önskar er varmt välkomna! :D

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Välkommen till min matblogg. Ida heter jag och här hittar du recepten på vardagsmaten, helgens käk och mycket mer. Kommer tipsa om massa!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards